Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak naštěstí mám auto, které to těmhle vykukům dost ztíží a zpravidla neparkuji nikde, kde by mi ho mohli nějak zásadně odřít bez mého vědomí.

0 0
možnosti
Foto

Karma. Dík za varování. Já bych toho člověka taky poslal do pr... ééé tedy do končin, kam slunce nesvítí. Ale třeba by se toho mohla chytit ve svých katastrofických vizích každý den v 19:30h TV NOVA. Zprávy mají obrovskou sledovanost a tam by to zveřejnění bylo účinné.

1 0
možnosti

Díky za varování. Na mně by to asi nezabralo, mému autu se říká "bojové", semtam nějaká oděrka nehraje roli. Na píchlou pneumatiku bych se ale pravděpodobně podívat šla....

0 0
možnosti

Klasická cikánská finta, častěji používaná v upozorňování na píchnuté kolo.

1 0
možnosti

ale to je prece starej osvedcenej model, o novou praktiku se rozhodne nejedna

6 0
možnosti

To je mozne, ale ja to slysimi poprve. A verim ze i spousta dalsich ctenaru.

4 0
možnosti
Foto

Mě se stala zase před lety příhoda na parkovišti supermarketu. Nikde nikdo, kabelku jsem si dala na sedadlo....a jen jsem se otočila, abych dva metry dál zaklapla košík, no.... Opravdu mžik. Kabelka se všemi doklady a penězmi, kartami atd. pryč - a samozřejmě, stále nikde nikdo. Je ale pravda, že od té doby zavírám dveře auta už i u pumpy, když čepuju benzín :D takže vlastně mi ten zloděj pomohl, třeba by mi okradli jindy víc.:-)

10 0
možnosti
Foto

Zloděj spiritista... Někteří kapsáři a "podnikatelé" v oboru dopravy drobných věcí z místa na místo (do své kapsy) jsou skutečně mistři svého oboru. ;-)

0 0
možnosti

Taky jeden případ - cca 2 roky zpět, podzemní parkoviště obchodního centra, mladá žena sedla za volant, nastartovala, v tom priskocil nějaký gauner, vyhodil ji od volantu, nasedl a ujel. Stalo se v Jablonci, od te doby sama do podzemních garáží nezajizdim.

5 0
možnosti

já se po nastoupení do auta ihned zamykám....

0 0
možnosti
Foto

P95a82v76e41l 11V59á54v75r76a

23. 11. 2017 11:52

znám i horší - při vyjíždění z parkoviště do vás lehce ťuknou nějakou starou plečkou.

Hysterická paní začne křičet, že jste ji nabourali. Vy vyjdete ven věc řešit a ............... vždy zamkněte auto!

12 0
možnosti

Ano, taky se doporučuje nenechavat tašku, kabelku na předním sedadle spolujezdce. Stalo se, že na červené ksindl z chodníku kabelku nebo batoh ukradl. Anebo se zamykat.

4 0
možnosti

máte pravdu v tom, že nám chybí praktické a nutné informace tohoto druhu..........jsou jen občas............já bych to viděl na lepší spolupráci televize a policie a programu, kde se jednou týdně takovéto fintičky občanům vysvětlí a to ne jen slovně ale hranou formou.........konečně by tv udělal něco užitečného...........

občas se něco takového v tv vidí..ale je toho málo...........

22 1
možnosti

Já si myslím, že TV už straší až moc. Nejsme národ gaunerů. Jenom šíří špatnou náladu.

1 6
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS