Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

Taky jsem postrádala týden kocourka, taky před objednanou kastrací. Už jsem ho oplakala , a pak se našel. Celou dobu byl zavřený mezi okny v pokoji, který nepoužívám a větrám jen namátkově. V únoru, skla polepená namrzlou srstí, obtisky tlapek, ani sousedi mě neupozornili, a já jsem téměř neslyšící, smůla. Mám tři psy a jejich snahu upozornit na pustý pokoj jsem ignorovala - co by tam asi tak hledali, že? No, Tarantina jsem musela vykoupat, to byl puch! Žlábek mezi okny plný výkalů a moči. Po týdnu byl ve formě a oken už si nevšímá...R^;-D

1 0
možnosti
Foto

chudinka... ještě že byl únor a ne třeba srpen, to by byl asi jeho konec. Hlavně, že to dobře dopadlo. :-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^Karma. Jen jednomu se kočky na toulkách špatně brání - autům. Nemají to v genech a nevědí, oč jde. Ale některé se mohou naučit dávat si na silnicích pozor, jednoho takového kocoura jsme kdysi měli.:-)

1 0
možnosti
Foto

To si právě myslím, že náš kocour "zařval" pod koly auta:-(

Viděla jsem ale kočku, která si vykračovala po přechodu a auta poslušně zastavila:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1743x
Ferda Mravenec - práce všeho druhu :-)

Seznam rubrik