Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

OPOSLECHNUTO: Směrnice na flešce

Jedu si takhle metrem a vedle mě stojí dva, předpokládám, kolegové, tvářící se děsně důležitě - prostě "kancl", řešící při cestě z práce hlasitě pracovní problémy... Věnováno všem ajťákům :-)

Ona: a jako co mám teda dělat? S tou směrnicí?

On: no normálně. Visí na stránkách xxxxx.

Ona: ale já ji potřebuju, uložit si. Abych si jí mohla kdykoliv přečíst.
On: ale to si  jí přece můžeš přečíst, na internetu.

Ona: no ale já si jí potřebuju stáhnout. Abych si jí mohla i vytisknout.

On: no to můžeš i z internetu.

Ona: nic se mi nevytisklo.

On: a je ke stažení jako soubor?

Ona: já nevim, já jí mam na tom monitoru, vidím jí.

On: no je tam uložená jako soubor?

Ona: jak co?

On: jakože je to třeba řádek podtrženej, to je jako aktivní, a když na to klikneš, tak to rovnou napíše, aby sis to uložila.

Ona: no to já nevim, ale vidim jí na monitoru a potřebuju si jí stáhnout k sobě. Do počítače a pak na flešku.

On: no tak jestli případně nejde stáhnout, tak si jí nakopíruj.

Ona: cože?

On: no nakopíruj, normálně to označíš a nakopíruješ si to kam chceš.

Ona: já jí jen vidím na tom monitoru.

On: Je to jednoduché, zabereš to myší a nakopíruješ si jí.

Ona: já jí nechci zabrat, já si jí chci uložit. Na tu flešku.

On: a proč zrovna na flešku?

Ona: no protože tam mam všechno.

On: a na co to vůbec potřebuješ mít nakopírované?

Ona: no protože když přijdu k jinýmu počítači, tak to tam nevidím.

 

Stalo se: včera, při cestě z práce, trasa Můstek – Stodůlky.

Autor: Jana Henychová | čtvrtek 22.2.2018 15:11 | karma článku: 22,96 | přečteno: 1106x
  • Další články autora

Jana Henychová

Zalévání květin podle manuálu

Mám kolegyni, která je přímo milovnicí květin. Zato já – darmo mluvit... A jak to dopadá, když kolegyně odjede na dovolenou?

4.9.2018 v 15:48 | Karma: 17,73 | Přečteno: 522x | Diskuse| Společnost

Jana Henychová

Jak poznat seriozní spolek na ochranu zvířat?

Co je to vlastně Spolek na ochranu zvířat? Většinou nějaké občanské sdružení, které se stará o zatoulané kočičky a pejsky. Jak dalece se ale o ně starají a jak dalece rozhodují o jejich dalším osudu? Moje dnešní zkušenost...

22.8.2018 v 19:09 | Karma: 12,39 | Přečteno: 278x | Diskuse| Společnost

Jana Henychová

O rohlíčcích, které se nejí

Je libo rohlíčky skořicové barvy ve tvaru pracen? Dejte si! Jen si dejte! Nabídněte si! Dejte ale pozor, abyste nesnědli něco, co se nejí...

18.5.2018 v 19:23 | Karma: 16,54 | Přečteno: 719x | Diskuse| Společnost

Jana Henychová

Byla nebyla jedna disketa...

Když jsou ty volby, napadlo mi pustit k dobru jednu pradávnou historku. Pracovala jsem tehdy v nejmenované instituci a spolupracovali jsme často s vedením. Jelikož jejich sekretariát byl pro okrasu, na práci volali často nás...

12.1.2018 v 11:37 | Karma: 21,38 | Přečteno: 923x | Diskuse| Společnost

Jana Henychová

Odřený nárazník - nová praktika zlodějů na řidiče aut?

Ťuk ťuk na okénko u auta... "Paní, máte odřený nárazník!!! Pojďte se podívat!" Pravděpodobně nová praktika zlodějů číhá na důvěřivce...

23.11.2017 v 10:38 | Karma: 43,77 | Přečteno: 8358x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1743x
Ferda Mravenec - práce všeho druhu :-)

Seznam rubrik